OK Monky, goed dat je het zegt, dank je. En goed dat ik nog niet besteld heb. Moet dan ook weer zo zijn.
Heb op div. sites, die ook hier op het forum ergens opgesomd staan, gekeken, maar de ene mist dit en de andere mist dat, haha.
Tevens betaal ik altijd met iDeal, en als dat gekoppeld is aan MultiSafepay dan haak ik af, want ik wil me zo weinig mogelijk registreren op internet.
Ik weet (na mijn 1e ervaring) dat dat bij wegwerpsigaret.com zo werkt, en daar betaal ik dan maar vooruit. Dat kan ook.
Ik wist precies wat ik wilde, maar nu zag ik weer ergens een LR-atomizer staan... Sjonge jonge, dat ik door de bomen het bos niet meer zie hè.
Wat is precies het verschil tussen een LR en een gewone atomizer?
Dan heb ik het over de eGo-T.
Ik ga dat rijtje van drie wat jij noemt Monky, nog een keer langs, en de eerste de beste (dampen.nl) heeft al geen losse oplader voor zover ik kan zien. Plus geen 1000mAh batterij... Ik bedoel maar.
Maar wat dan wel weer een pluspunt is: die heeft de B-atomizer, die je niet zoveel ziet nog...
Jaaaahahahahaa, het is wat, als Yvy wil bestellen moet ze het naadje van de kous eerst weten hè. Word er helemaal kriegelig van, pak zo weer een a-tje... whahahahaaa.
Ik kijk nog even naarstig verder.
Wat ik (alleen maar

) wil is:
eGo-T:
- oplader
- batterij 1000mAh zwart
- atomizer (type B hoogstwaarschijnlijk) zwart
- mondstuk (want dat hoort er geloof ik bij hè) zwart
- cartridges zwart
- PH liquid (medium 11mg) (ook dat heeft niet iedereen)
Als ik type B niet compleet kan krijgen dan wordt het type A, is niet zo'n probleem.
Maar ik kijk nog even goed naar genoemde 3.
En eh... Lotje, bedankt hè...