Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Even voorstellen.. www.smoke4fun.nl

Deel

Esmokerin
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 9
    Leeftijd: 29
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 22-06-11

Even voorstellen.. www.smoke4fun.nl

Bericht van Esmokerin op vr jul 15, 2011 4:21 pm

Goedenavond allemaal,

Bij dezen wil ik jullie voorstellen de nieuwste website voor een kwalitatief hoge e-sigaret. www.smoke4fun.nl Daar de NexGen tot voor kort alleen maar in Amerika te verkrijgen was, ben ik per heden distributeur in Nederland geworden.

Zelf ben ik al ruim een half jaar gestopt met roken en heb ik de elektronische sigaret ontdekt. Ik geloof dat ik echt bijna alle merken heb geprobeerd. Continu bleef ik e-sigaretten terugsturen en cartridges die niet of nauwelijks gevuld waren. Tot ergenis aan toe.

Terwijl ik in Amerika was kreeg een heel goed product in handen en geloof het of niet het was direct mijn favoriet. Dit door de natuurlijke smaken die zijn aangebracht in de cartomizers en de wat hogere nicotine doseringen. Na wat heen en weer ge-mail met de directeur van het bedrijf NexGen zijn wij tot de conclusie gekomen dat het in Nederland op de markt brengen een uitstekend idee zou zijn.

Ik verzoek jullie dan ook de nieuwsgierigheid te beantwoorden en mijn site te ontdekken.

www.smoke4fun.nl

Graag ontvang ik feedback en reacties.

met vriendelijke groet,

Tessa van der Leeuw
    Distributeur NexGen Nederland

Esmokerin
    Groentje
    Groentje

Vrouw

Opstart actie

Bericht van Esmokerin op do jul 21, 2011 6:08 am

Goedemorgen geachte lezers,

Hierbij wil ik doorgeven dat ik voor de beginmaanden een actie heb geplaatst op de website, zodat mensen het product tegen een scherpe prijs kunnen uitproberen.

www.smoke4fun.nl

Graag zie ik jullie net zo enthausiast over dit product als ik dat ben!

Groetjes!

Tessa

Esmokerin
    Groentje
    Groentje

Vrouw

Presentatie NEXgen mogelijk gemaakt door Smoke4Fun

Bericht van Esmokerin op vr okt 14, 2011 11:25 am

Hey Allemaal,

15 oktober mag ik een demonstratie houden van 13:00 tot 15:00 op het volgende adres. Jullie zijn allen uitgenodigd om langs te komen op mijn eerste verkoop punt in Nederland.

Kantoorboekhandel Van Buren
    Franselaan 273-275
    3028 AC Rotterdam

Groet en hopelijk tot volgende week.

Tessa

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Re: Even voorstellen.. www.smoke4fun.nl

Bericht van jan op zo okt 16, 2011 9:46 pm

Duur dingetje die wegwerp. 10 euro per stuk?
    500 pufs is natuurlijk niet zo veel. 2 damp je er zo weg op een dag.
    Erg slecht voor de knip. (en het milieu ook nog eens)

Esmokerin
    Groentje
    Groentje

Vrouw

Bericht van Esmokerin op di dec 06, 2011 8:14 pm

Voor de mensen die nog niet bekend zijn met e-roken is het natuurlijk wel de uitkomst om het op deze manier eens te proberen. Plus mocht je eens op reis zijn, dan zijn deze erg handig als back up.

Duur? nee. Dit is de goedkoopste wegwerp sigaret in Nederland die meegaat tot 500 puffs voor deze kwaliteit/prijs verhouding.

Groetjes,

Tessa

six065
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 5
    Leeftijd: 52
    Registration date: 01-05-12

Bericht van six065 op wo mei 02, 2012 2:20 pm

Hoi Tessa,

jan schreef:Duur dingetje die wegwerp. 10 euro per stuk?
    500 pufs is natuurlijk niet zo veel. 2 damp je er zo weg op een dag.
    Erg slecht voor de knip. (en het milieu ook nog eens)

In die zin ben ik het helemaal met Jan eens. Duur dingetje en zeker niet de enige in die prijsklasse. Ik heb die van jou ook gebruikt (gekocht bij v.Buren)en nooit aan die 500 pufjes gekomen mits je wel heel kleine pufjes neemt. Heb later de oplaadbare versie gekocht voor Ä40 en de navullingen voor Ä19. Erg onhandig want zo'n ding moet 3 uur opladen en is in een tijd van een mum leeg en moet je weer 3 uur wachten. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat "gewoon" roken een stuk goedkoper was. De smaak vond ik overigens wel lekker. Ik was een zware roker, 5-6 pakjes shag in de week en moest er om gezondheids redenen mee stoppen. Jou e-sigarets hebben me een stukje op weg geholpen maar hebben me ook een hoop ergenis gegeven. Je bedoelingen zijn natuurlijk hartstikke goed maar eerlijk is eerlijk, mensen die echt willen stoppen met roken en willen overstappen op e-roken zijn niet geholpen met deze dure dingetjes. Zelf heb ik nu een eGo C (met 2 batterijen, dus altijd 1 voorhanden) gekocht en ben inmiddels een happy e-smoker en...al 5 weken van het roken af!!

Veel succes met je e-smokers en ik hoop dat je nog veel mensen "op weg helpt" naar een rookvrij bestaan Very Happy

Yvonne

Het is nu do okt 23, 2014 10:19 am