Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Joye ego-T (titanium)

Deel

esmoking
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 8
    Leeftijd: 59
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 09-08-11

blij Joye ego-T (titanium)

Bericht van esmoking op di aug 23, 2011 10:16 pm

Hai iedereen,

Ik ben nieuw hier - moet effetjes wennen nog - maar heet jullie allemaal van harte welkom. Ongeveer drie jaar geleden deed ik jammergenoeg mislukte pogingen om te stoppen met het gewone roken. In die tijd stond de Ruyan Titanium Bling e-sigaar vrij hoog aangeschreven. Drie weken geleden deed ik weer een poging om te stoppen en haalde mijn oude "Bling" te voorschijn en het is me gelukt om tot nu toe drie weken niet te roken. Ik voel mij er stukken beter door. Maar wat ik toen niet wist, weet ik nu wel. Na enig zoekwerk op Internet en ook op andere e-sigaretten forums kreeg ik steeds weer te horen dat de Joye ego-T zo goed scoorde. Ik besloot voor het geval mijn "Bling" het zou begeven, de Joye ego-T (titanium) bij Cmalo voor Euro 49,95 te kopen. En ik wist echt niet dat de techniek in de afgelopen drie jaar zo vooruit was gegaan. Wat is die Joye GOED, zeg. Niet alleen veel rook maar ook veel gier (smaak) proef je. Het is zonder enige twijfel de beste e-sigaret die ik ooit gekocht heb en dan ook nog eens bij een geweldige maatschappij: Cmalo - Als je vandaag besteld heb je het morgen al in huis en dat is nog niet alles: mocht je vragen hebben, krijg je er altijd binnen korte tijd antwoord op - ze zijn niet alleen erg goedkoop maar ook zeer klantvriendelijk. Voor mij reden om vandaag de grotere atomizers (type B) en tanks (type B) en wat overheerlijke liquids te bestellen. Zal morgen al wel weer binnen zijn, vermoed ik. glimlach

Veel e-rook plezier gewenst!

Het is nu do mei 24, 2012 9:19 pm