Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

beste tankjes voor T-rex en Joye 510

Deel

krukje
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 18
    Leeftijd: 56
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 16-07-11

beste tankjes voor T-rex en Joye 510

Bericht van krukje op ma sep 12, 2011 11:55 pm

Wat vinden jullie nou de fijnste tankjes. Heb ze geprobeerd van verschillende leveranciers, maar ben niet zo tevreden.
    Ik vind ze te hard en somnmige lekken en hebben een vies bijsmaakje, het fijnste vind ik een rond monstukje voor de 510, maar begrijp dat het voor de T-rex te groot wordt. De T-rex cartomizer is fijn door zijn zachte mondstukje, maar die gebruik ik vooral thuis en ik vind het makkelijker om gevulde tankjes mee te nemen als ik wegga. roken Probeer trouwens al een paar dagen op de site van partysmoker te komen, maar lukt niet pc005 . Ligt dit aan mij of weet iemand wat er aan de hand is?

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: beste tankjes voor T-rex en Joye 510

Bericht van Veri op di sep 13, 2011 3:59 pm

Met het tankjes-onderwerp kan ik je niet helpen helaas, daar komt vast nog wel iemand anders voor langs die deze specifieke e-rookwaar gebruikt.
    Wat Party-smoker betreft heb ik geen problemen om op de site te komen.
    Nu kan het inmiddels gewoon opgelost zijn, wat voor problemen er eerder ook waren, natuurlijk; maar hopelijk werkt het voor jou inmiddels ook weer gewoon. Zo niet: ik gebruikte deze link er naartoe, weet niet of jij misschien een andere link had?

Het is nu do mei 24, 2012 12:50 pm