Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Hoe om te gaan met een injectienaald:

Deel

Anneke
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw
    Aantal berichten: 31
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 20-12-07

Re: Hoe om te gaan met een injectienaald:

Bericht van Anneke op do jan 31, 2008 6:28 pm

Hoe om te gaan met een injectienaald:
    op een gegeven moment zit je met aangebroken of half gevulde ampullen. Het makkelijkste is het wattige gedeelte uit de ampul te halen (bv met een pincet) en dan de "trekstang" van de spuit eraf halen, het watje in de spuit stoppen en dan de drukker weer op de spuit doen. Nu kun je de vloeistof bv 3 druppels of op de atomizer druppelen of de vloeistof in een flesje of in een andere halve ampul spuiten. Het uitgeperste watje gooi je weg.
    Het voordeel van wat druppels op de atomizer doen is dat de sigaret weer beter rookt en zich geen "koeklaagje"vormt op de atomizer. Met deze handeling heb je meer rook-gier en smaak (vind ik) en zo kun je de restanten nog goed gebruiken en het ruimt lekker op. :bounce:

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776

Bericht van admin op do jan 31, 2008 6:35 pm

Duidelijk verhaal Anneke! :;5:

iron eagle
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 323
    Leeftijd: 30
    e-rookt: Pijp

Bericht van iron eagle op do jan 31, 2008 6:36 pm

Alleen net zoals ik al in een ander topic vermeld heb: Oppassen dat je niet teveel liquid op de atomizer gooit. Dat kan doorstromen naar de batterijen en die begeven het dan!

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776

Bericht van admin op do jan 31, 2008 6:38 pm

Ja, dat is wat minder, zo heb ik al een paar batterijen om zeep geholpen vrees ik... Embarassed

Hoe zit dat overigens bij de pijp, kan je daar ook batterijen op die wijze om zeep helpen? scratch

iron eagle
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 323
    Leeftijd: 30
    e-rookt: Pijp

Bericht van iron eagle op do jan 31, 2008 6:52 pm

Katrien schreef:Ja, dat is wat minder, zo heb ik al een paar batterijen om zeep geholpen vrees ik... Embarassed

Hoe zit dat overigens bij de pijp, kan je daar ook batterijen op die wijze om zeep helpen? scratch

Het is mij nog niet gelukt. Als ik heel erg eerlijk moet zijn, is een pijp veel beter afgewerkt dan een sigaar of sigaret. Ik ga natuurlijk niet mijn pijp slopen om te kijken voor je, maar ik kan die hele pijp volhozen met liquid, maar er gebeurd helemaal niets met de batterijen of atomizer. Het blijft roken!

Het is nu vr mei 25, 2012 1:24 am