De Chao was mijn eerste e sig.
In de doos zit
1 sigaret
1 oplader
2 batterijen
1 gebruikaanwijzing in het Engels
4 testampullen
Helaas na een paar weken was de atomizer stuk.
Na een telefoontje kon ik alles terug sturen en kreeg ik een nieuw set, het gevolg was dat ik een paar dagen zonder e sig zat.
Ik heb toe een Super Smoker aangeschaft, maar vergeleken met de Chao was dat verschrikkelijk moeilijk roken.
Na een paar dagen een nieuwe Chao in huis en weer lekker dampen.
Na een paar weken weer de atomizer stuk.
Deze keer trok ik alleen maar lucht en anders niet.
Weer gebeld en dezelfde dag werd er al een nieuwe opgestuurd en daar rook ik nu nog mee.
Wat de service van Chao betreft die is prima.
De Chao rookt lekker ligt, geeft veel rook en een goede gier.
De filters willen soms wel eens lekken.
Soms proef ik een plastic smaakje, maar dan trek ik het watje een beetje omhoog en dan is dat over.
De batterijen zijn wel snel leeg, dus voor stevige rokers raad ik aan wat extra batterijen aan te schaffen.
In de doos zit
1 sigaret
1 oplader
2 batterijen
1 gebruikaanwijzing in het Engels
4 testampullen
Helaas na een paar weken was de atomizer stuk.
Na een telefoontje kon ik alles terug sturen en kreeg ik een nieuw set, het gevolg was dat ik een paar dagen zonder e sig zat.
Ik heb toe een Super Smoker aangeschaft, maar vergeleken met de Chao was dat verschrikkelijk moeilijk roken.
Na een paar dagen een nieuwe Chao in huis en weer lekker dampen.
Na een paar weken weer de atomizer stuk.
Deze keer trok ik alleen maar lucht en anders niet.
Weer gebeld en dezelfde dag werd er al een nieuwe opgestuurd en daar rook ik nu nog mee.
Wat de service van Chao betreft die is prima.
De Chao rookt lekker ligt, geeft veel rook en een goede gier.
De filters willen soms wel eens lekken.
Soms proef ik een plastic smaakje, maar dan trek ik het watje een beetje omhoog en dan is dat over.
De batterijen zijn wel snel leeg, dus voor stevige rokers raad ik aan wat extra batterijen aan te schaffen.