Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

E-blower wannabe

Deel

Serge
    Groentje
    Groentje

Man
    Aantal berichten: 12
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 07-02-08

E-blower wannabe

Bericht van Serge op do feb 07, 2008 1:21 am

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een man van 35 jaar uit de omgeving Arnhem. Ik heb 20 jaar lang dagelijks gerookt, voornamelijk mildere shags. Gedurende de laatste 18 jaar heb ik ook dagelijks wiet gerookt in de vorm van mini-jointjes (rizla blauw wiet-shagjes met papiertipjes). Vaak overdags en zeker elke avond. I love(d) it! :;32:

Ik heb jaren geleden ook wel wiet verdampt met een gekochte verfstripper-vaporizer maar dat is eigenlijk te veel heisa voor in je uppie (groot, duurt lang om op te stoken, 220volt nodig en dus niet portable..) Daarnaast was ik te gewend aan het makkelijk roken van mini-jointjes tijdens het computeren.

Inmiddels heb ik net mijn 2e klaplong achter de rug dus wil ik voortaan veel voorzichtiger met mijn longen omgaan. Daarnaast ben ik het verbranden van tabak en wiet ook wel beu (stank, gezondheid, te duur en er lijken nu goede alternatieven te komen zoals e-roken / e-blowen). Ik heb nu ruim 3 weken niets meer gerookt. Ik wil ook geheel niet meer gaan roken, enkel hooguit nog maar af en toe wat verdampen.

Ik heb gemerkt dat ik de rook-gewoonte (handeling en gier) erg mis en dat ik het stoned/high zijn ook erg mis. Ik heb geen behoefte aan nicotine behalve dat ik het misschien heel af en toe nog wel eens zou willen gebruiken bij het e-blowen zodat de uitwerking wat meer ‘stoned’ is ipv alleen super-high.

Ik ben dus erg benieuwd of het mogelijk is om met een (mini) e-cig of met een e-pipe te e-blowen (Dus THC te gaan inhaleren, al dan niet in combinatie met nicotine). Heeft iemand er al ervaring mee?

Ik zal een iets meer specifieke post met wat vragen en ideeen over e-blowen plaatsen in het forum-topic ‘Diversen’. Graag jullie reakties! :;22:

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776
    Registration date: 20-12-07

Re: E-blower wannabe

Bericht van admin op do feb 07, 2008 9:08 am

Welkom Serge!

luci
    erelid

Vrouw