Ik lees in gebruiksaanwijzingen dat je niet mag e roken in de auto???
Hoe dat zo?
Wat is jullie ervaring? E roken jullie wel of niet in de auto?

e roken in de auto
Re: e roken in de auto

Re: e roken in de autoluci schreef:Net zijn wij met de auto wezen rijden en ja ik rook gewoon in de auto.
Nu dus e-roken.
Maarreeee als er ineens wordt geremd met e-sigaret zit hij dus ergens achter in je keel en een analoog breekt gewoon af geen centje pijn.
Alleen ik durf het risico wel te nemen.
Misschien mag je daarom niet e-roken.
ps Ik heb het ook nergens zien staan hoor.
Re: e roken in de autoNana schreef:Heb het zeker bij de SSU en de Sedansa gelezen....de rest weetk ff niet meer... toettoet

Re: e roken in de autojan schreef:Hoe raar het ook klinkt, ja dat is echt waar. En ga nu niet vragen waar, want dat zou ik zo niet weten.

Re: e roken in de autoluci schreef:Ik heb net de Sedansa Penmodel binnen gekregen en in de gebruiksaanwijzing staat iid dat je niet mag roken tijdens het besturen van de auto.
Dit als je mogelijk een ongeluk zou krijgen de Sedansa dan zou kunnen beschadigen.

Re: e roken in de autoEn in duitsland.
Duitsland overweegt invoering rookverbod in de auto
Sabine Batzing, in de Duitse regering verantwoordelijk voor drugszaken, overweegt om een rookverbod in te voeren in de auto. Ze wil hiermee vooral de kinderen die meerijden beschermen. Bätzing, lid van de sociaaldemocratische SPD, erkent in een gesprek met de regionale krant Kurier am Sonntag dat zo'n maatregel een inbreuk kan zijn op de privacy van de burgers. "Toch moeten we ons de vraag durven stellen of de verkeersveiligheid en de gezondheid niet belangrijker zijn," voegde ze er aan toe. Het plan van Bätzing lokte al meteen tal van protestreacties uit, zelfs in de Duitse regering. Een woordvoerder van het ministerie van Verkeer verklaarde: "Het is niet verstandig om altijd alles te verbieden, en zeker niet in het privéleven". In Duitsland geldt nog geen rookverbod in openbare plaatsen. Het land loopt daarmee lichtjes achterop in vergelijking met andere Europese landen. De Duitse regering werkt aan een algemeen rookverbod in publieke plaatsen, vooral bij de federale administraties en op de treinen.

, zich daar dan zo maar bij neerleggen 
Re: e roken in de autoStraks mag je bijv. ook niet meer in je blootje door je eigen huis lopen,