Stel hier gerust je vraag, domme vragen bestaan niet

Susanna- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2236
Leeftijd: 57
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 19-02-08
- Bericht nummer 51
Re: Stel hier gerust je vraag, domme vragen bestaan niet
Yahoo Serious : Lachhhhh
Dat ga ik ook doen. Kan ik van alles wat ik uitspaar hele nuttige dingen doen. Mooie pijp kopen.

Yahoo Serious- reviewer

Aantal berichten: 1977
Leeftijd: 51
e-rookt: Pijp
Registration date: 07-03-08
- Bericht nummer 52
Tuurlijk moet je dat zo doen!
En die pijp, die telt weer helemaal niet mee natuurlijk, alleen de vloeistof, die telt als het flesje leeg is, dus veel flesjes kopen en nooit echt leeg maken, dat gaat echt goed hoor!
En die pijp, die telt weer helemaal niet mee natuurlijk, alleen de vloeistof, die telt als het flesje leeg is, dus veel flesjes kopen en nooit echt leeg maken, dat gaat echt goed hoor!
Susanna schreef:Yahoo Serious : LachhhhhDat ga ik ook doen. Kan ik van alles wat ik uitspaar hele nuttige dingen doen. Mooie pijp kopen.

Susanna- Niet te stoppen

- Bericht nummer 53
Ik ga het concept verkopen. Morgen ff patent aanvragen. Dit is de formule om dampend rijk te worden. 

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 54
Jullie zijn me een stel 

Nana- Doorgewinterd

Aantal berichten: 889
Leeftijd: 47
Registration date: 27-01-08
- Bericht nummer 55
:;36: haha Yahoo, ziets doe ik ook.
Maar mijn gehamster is nu geloof ik n beetje tot rust gekomen, heb voorlopig genoeg Sigwoods en Turkisch Blend 6mg, dat is voor mij toch de uitkomst na vanalles te hebben geprobeerd. Ben inmiddels weer n beetje aan het lurken... Zal ns kijken wat ik kwijt wil, vooral ampullen van 24mg denk ik, daar kan ik echt niets mee.
Wie is hier dol op...24mg/sigaren en ampullen?
Maar mijn gehamster is nu geloof ik n beetje tot rust gekomen, heb voorlopig genoeg Sigwoods en Turkisch Blend 6mg, dat is voor mij toch de uitkomst na vanalles te hebben geprobeerd. Ben inmiddels weer n beetje aan het lurken... Zal ns kijken wat ik kwijt wil, vooral ampullen van 24mg denk ik, daar kan ik echt niets mee.

Yahoo Serious- reviewer

- Bericht nummer 56
Ik rook uitsluitend 24 mg.
Maar eh, ik heb nog heel veel hoor, want er staan nogal wat restjes... bovendien gebruik ik geen ampullen. Uitpersen kan altijd natuurlijk, maar beter is het een ampul-sul te zoeken lijkt me, dus wie?
Maar eh, ik heb nog heel veel hoor, want er staan nogal wat restjes... bovendien gebruik ik geen ampullen. Uitpersen kan altijd natuurlijk, maar beter is het een ampul-sul te zoeken lijkt me, dus wie?

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
- Bericht nummer 57
Ampul-sul 

carol- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 7970
Leeftijd: 50
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 17-03-08
- Bericht nummer 58
Nana schreef::;36: haha Yahoo, ziets doe ik ook.
Nou mij lust wel sigaarampul hoor maar dan wel van sedansa

Nana- Doorgewinterd

Aantal berichten: 889
Leeftijd: 47
Registration date: 27-01-08
- Bericht nummer 59
zijn allemaal van de e cig liquid, ook n smaakjes pakket...
Combinatie smaak pakket (Voor: Sigaar
Nicotine gehalte: 24mg) en nog zoethout/drop voor de pijp.
Combinatie smaak pakket (Voor: Sigaar
Nicotine gehalte: 24mg) en nog zoethout/drop voor de pijp.

carol- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 7970
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
Registration date: 17-03-08
- Bericht nummer 60
He jammer Nana , ik vindt die e-sig zo chemisch smaakje hebben.
Is helaas niet mijn ding.
Is helaas niet mijn ding.

Yahoo Serious- reviewer

- Bericht nummer 61
OH dat vind ik nou net zo lekker aan die liquid, dat vleugje DDT...
:;47:
:;47:

admin- Doorgewinterd

Aantal berichten: 776
- Bericht nummer 62
Oh ja, die insectiside is grandioos! Daar kan geen XTC tegenop! :;65:

Betty98- erelid

Aantal berichten: 814
Leeftijd: 52
Registration date: 06-02-08
- Bericht nummer 63
Als het maar dampt 

unbrained- Groentje

- Aantal berichten: 4
Registration date: 15-06-10
- Bericht nummer 64
Hallo Mensen!!
Ik ben al een tijdje aan het browsen op dit forum maar word er weinig wijzer van... Ik wil serieus stoppen met roken, heb het al een keertje eerder geprobeerd met de supersmoker blue (gekocht bij de eerste de beste sigarenwinkel) en ben dr allerminst tevreden mee.. Een week of wat later dus ook weer begonnen met roken en t ding achterin de kast gegooid.
Nu lees ik dus allemaal info over modellen die wél n goeie smaak (en vooral gier) hebben, maar ik verdwaal hier en daar n btje.. Nieuweling zoekt hulp dus!
Ik las al verschillende vragen gesteld door andere beginners, en kom vaak uit op de dse901, joye501 en af en toe de kameleon. Nu wil ik deze (vooral de dse en de joye eigenlijk) wel proberen. Maar wat moet ik bestellen om te kunnen beginnen? zit er in n kit al alles om meteen (na opladen) te kunnen beginnen? moet ik extra ampullen/liquid/dingetjes kopen? Van welke site kan ik het best bestellen (eigenlijk om zo snel mogelijk de dingen in huis te hebben:P)? Ik kan daarnaast ook wel plaatjes vinden op google maar geen enkele waar ik de grootte goed zie ten opzichte van bv een hand. :P
Hulp zou zeer gewaardeerd worden!
Groetjes,
Dylan
Ik ben al een tijdje aan het browsen op dit forum maar word er weinig wijzer van... Ik wil serieus stoppen met roken, heb het al een keertje eerder geprobeerd met de supersmoker blue (gekocht bij de eerste de beste sigarenwinkel) en ben dr allerminst tevreden mee.. Een week of wat later dus ook weer begonnen met roken en t ding achterin de kast gegooid.
Nu lees ik dus allemaal info over modellen die wél n goeie smaak (en vooral gier) hebben, maar ik verdwaal hier en daar n btje.. Nieuweling zoekt hulp dus!
Ik las al verschillende vragen gesteld door andere beginners, en kom vaak uit op de dse901, joye501 en af en toe de kameleon. Nu wil ik deze (vooral de dse en de joye eigenlijk) wel proberen. Maar wat moet ik bestellen om te kunnen beginnen? zit er in n kit al alles om meteen (na opladen) te kunnen beginnen? moet ik extra ampullen/liquid/dingetjes kopen? Van welke site kan ik het best bestellen (eigenlijk om zo snel mogelijk de dingen in huis te hebben:P)? Ik kan daarnaast ook wel plaatjes vinden op google maar geen enkele waar ik de grootte goed zie ten opzichte van bv een hand. :P
Hulp zou zeer gewaardeerd worden!
Groetjes,
Dylan

Jacqueline V- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2532
Registration date: 26-06-08
- Bericht nummer 65
Hallo unbrained hartelijk welkom op het forum.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen kan ik je de joye 510 van harte aanbevelen.
Het is een heel fijn sigaretje wat lekker in de hand ligt en voeldoende rook en gier geeft.
Ga eens op onderstaande link kijken die hebben een complete starterset voor een leuke prijs en de verkoopster Betty geeft een hele goede service.
http://www.wegwerpsigaret.com/
Omdat de prijs van deze sigaret heel laag is zit er geen garantie op maar als blijkt dat de sigaret niet goed is als je hem binnen krijgt wordt het wel vervangen.
Ook voor de ampullen en liquid kun je hier goed terecht.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen kan ik je de joye 510 van harte aanbevelen.
Het is een heel fijn sigaretje wat lekker in de hand ligt en voeldoende rook en gier geeft.
Ga eens op onderstaande link kijken die hebben een complete starterset voor een leuke prijs en de verkoopster Betty geeft een hele goede service.
http://www.wegwerpsigaret.com/
Omdat de prijs van deze sigaret heel laag is zit er geen garantie op maar als blijkt dat de sigaret niet goed is als je hem binnen krijgt wordt het wel vervangen.
Ook voor de ampullen en liquid kun je hier goed terecht.

Monky- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2505
Leeftijd: 40
Registration date: 01-02-09
- Bericht nummer 66
welkom unbrained,
Als je begint met e-roken is de joye 510 idd een goede sigaret. Maar ook zou ik je de ego willen adviseren, deze batterij gaat een uurtje of 6 mee en dat is meteen de reden dat er velen op zijn gevallen. Ook is hij klein en ligt lekker in de hand. Op deze ego rook je met een joye 510 atomizer, dus hij heeft dezelfde atomizer, alleen een andere batterij om erop te schroeven, dan hoef je minder vaak te laden.
http://www.cmalo.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=139&category_id=57&option=com_virtuemart&Itemid=1, het is deze, dan heb je 2 batterijen.
Ook zou ik je adviseren om er een flesje liquid bij te bestellen om je ampullen mee na te vullen, dit is goedkoper als steeds nieuwe ampullen kopen, en tevens een extra losse atomizer, zodat je niet voor verassingen komt te staan als de 1e het begeeft, dit kan zomaar gebeuren.
De kameleon is ook een hele goede keus, omdat je hier de joye, de dse en de penatomizer op kunt dampen, dus 3 in 1 eigenlijk, maar dan kun je meteen de soorten atomizers uitproberen. Deze is alleen weer wat dikker om vast te houden, maar zeker een hele goede damper.
http://www.partysmoker.nl/startersets/overige-modellen-elektronische-rookwaren/partysmoker-kameleon-starterset.html
Deze is wel duurder, maar dan heb je ook wat. Ook hier geldt weer, liquid meebestellen. Met deze batterijen doe je ongeveer 2,5 uur, als je een zware damper bent tenminste
Als ik het goed heb is de joye ongeveer een cm of 11, de ego iets korter en de kameleon iets langer, en alle lecaranciers die hier genoemd zijn leveren redelijk snel en hebben goede services
succes met je keuze en vraag maar raak hier hoor!
Als je begint met e-roken is de joye 510 idd een goede sigaret. Maar ook zou ik je de ego willen adviseren, deze batterij gaat een uurtje of 6 mee en dat is meteen de reden dat er velen op zijn gevallen. Ook is hij klein en ligt lekker in de hand. Op deze ego rook je met een joye 510 atomizer, dus hij heeft dezelfde atomizer, alleen een andere batterij om erop te schroeven, dan hoef je minder vaak te laden.
http://www.cmalo.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=139&category_id=57&option=com_virtuemart&Itemid=1, het is deze, dan heb je 2 batterijen.
Ook zou ik je adviseren om er een flesje liquid bij te bestellen om je ampullen mee na te vullen, dit is goedkoper als steeds nieuwe ampullen kopen, en tevens een extra losse atomizer, zodat je niet voor verassingen komt te staan als de 1e het begeeft, dit kan zomaar gebeuren.
De kameleon is ook een hele goede keus, omdat je hier de joye, de dse en de penatomizer op kunt dampen, dus 3 in 1 eigenlijk, maar dan kun je meteen de soorten atomizers uitproberen. Deze is alleen weer wat dikker om vast te houden, maar zeker een hele goede damper.
http://www.partysmoker.nl/startersets/overige-modellen-elektronische-rookwaren/partysmoker-kameleon-starterset.html
Deze is wel duurder, maar dan heb je ook wat. Ook hier geldt weer, liquid meebestellen. Met deze batterijen doe je ongeveer 2,5 uur, als je een zware damper bent tenminste
Als ik het goed heb is de joye ongeveer een cm of 11, de ego iets korter en de kameleon iets langer, en alle lecaranciers die hier genoemd zijn leveren redelijk snel en hebben goede services
succes met je keuze en vraag maar raak hier hoor!

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3573
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 67
Hallo Unbrained, welkom hier ook van mij. 
Ik zie dat je al een uitstekend lijstje hebt gekregen om je met je verdere zoektocht in e-rookland aan de gang te helpen, dus veel succes gewenst met het vervangen van tabak door de e-dampers!

Ik zie dat je al een uitstekend lijstje hebt gekregen om je met je verdere zoektocht in e-rookland aan de gang te helpen, dus veel succes gewenst met het vervangen van tabak door de e-dampers!

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 46
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 68
Welkom hier Unbrained, en advies heb je al gehad, dus succes met je keuze en het opnieuw gaan e roken...

unbrained- Groentje

- Aantal berichten: 4
Registration date: 15-06-10
- Bericht nummer 69
Allereerst bedankt voor jullie reacties! Eindelijk een goede weg door zee :P
Aan de hand van de verschillende tips en ervaringen die ik hier gelezen heb, heb ik net de joye ego besteld
(incl. liquid, ookalweetikechtniet welke of wat, mlb medium en high, zegt me niks, en atomizers).
Ben wel erg geneigd om ook die kameleon te halen, alleen eerst maar eens kijken hoe de ego bevalt, en daarnaast MAN wat is dat ding lelijk. :O
Maargoed, zodra ik hem binnen heb zal ik de ervaringen delen!
Nogmaals bedankt!
Aan de hand van de verschillende tips en ervaringen die ik hier gelezen heb, heb ik net de joye ego besteld
(incl. liquid, ookalweetikechtniet welke of wat, mlb medium en high, zegt me niks, en atomizers).Ben wel erg geneigd om ook die kameleon te halen, alleen eerst maar eens kijken hoe de ego bevalt, en daarnaast MAN wat is dat ding lelijk. :O
Maargoed, zodra ik hem binnen heb zal ik de ervaringen delen!
Nogmaals bedankt!

Monky- Niet te stoppen

- Bericht nummer 70
dan heb je een zeer goede keuze gemaakt unbrained! Je gaat er geen spijt van krijgen verwacht ik. Nu nog even uitzoeken welke liquid voor jouw het beste bevalt. De mlb is een vrij neutrale liquid, met een tabaksmaak.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind!
Ik ben benieuwd wat je ervan vind!

Jacqueline V- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2532
Registration date: 26-06-08
- Bericht nummer 71
Met de Ego heb je een goede keuze gemaakt unbrained.
Bedankt voor de aanvulling Monky,deze was ik vergeten te noemen
Bedankt voor de aanvulling Monky,deze was ik vergeten te noemen

Monky- Niet te stoppen

- Bericht nummer 72
ach, we vergeten allemaal wel eens wat toch? hihi

Susanna- Niet te stoppen

- Bericht nummer 73
en qua liquid, al die honderdduizend verschillende smaakjes... dat moet je gewoon uitproberen, helaas, er zit niks anders op 
wat jan lekker vindt, vindt piet vies, klaas denkt, fijn voor ´s ochtends, truus dampt dat het liefst ´s avonds, enzovoort
komt erop neer dat als je gemotiveerd bent om op e-roken over te stappen, dat je dan ook die moeite wel neemt
veel succes ermee

wat jan lekker vindt, vindt piet vies, klaas denkt, fijn voor ´s ochtends, truus dampt dat het liefst ´s avonds, enzovoort
komt erop neer dat als je gemotiveerd bent om op e-roken over te stappen, dat je dan ook die moeite wel neemt
veel succes ermee

Nin- Ervaren

Aantal berichten: 739
Leeftijd: 37
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 25-06-09
- Bericht nummer 74
De kameleon lelijk??
Ik heb een kei mooie ROZE
Ik heb een kei mooie ROZE

Monky- Niet te stoppen

- Bericht nummer 75
heb je hem al binnen unbrained?
Houd er rekening mee dat alle nieuwe batterijen de eerste keer 8 uur aan de lader gehangen dienen te worden, ook als de lader aangeeft dat hij vol is, gewoon de volle 8 uur laten hangen, dit is beter voor je batterij. Dus niet meteen enthousiast gaan dampen he?
Houd er rekening mee dat alle nieuwe batterijen de eerste keer 8 uur aan de lader gehangen dienen te worden, ook als de lader aangeeft dat hij vol is, gewoon de volle 8 uur laten hangen, dit is beter voor je batterij. Dus niet meteen enthousiast gaan dampen he?