Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Stel hier gerust je vraag, domme vragen bestaan niet

Deel

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 57
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 25-04-08

Re: Stel hier gerust je vraag, domme vragen bestaan niet

Bericht van lotje op ma jun 21, 2010 8:23 pm

en als je ze vol hebt geladen, even roken (kwartiertje ofzo) en dan nog eens na-laden
    dan pas zijn ze optimaal geladen de eerste keer.

Monky
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2505
    Leeftijd: 40
    e-rookt: -
    Registration date: 01-02-09

Bericht van Monky op ma jun 21, 2010 8:57 pm

jah, lotje heeft gelijk, das nog beter.....
    pft, je moet er wat voor over hebben hoor unbrained!
    maar dat hoeft gelukkig alleen maar de 1e keer

unbrained
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 4
    Registration date: 15-06-10

Bericht van unbrained op di jun 22, 2010 4:36 pm

Monky schreef:heb je hem al binnen unbrained?

Jaaaaaaaaaa ik heb hem binnen! glimlach Net afgehaald, was gister niet thuis toen ze m kwamen brengen :P

Gelijk in de lader gepropt, nu maar wachten glimlach Ik weet alleen niet of de cartridges die erbij zitten leeg zijn of niet... :P

Monky
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Monky op di jun 22, 2010 4:47 pm

dat kun je zien unbrained. Als het watje wit en droog is, zijn ze leeg, en kun je ze zelf vullen met liquid. Het watje moet goed verzadigd zijn van vloeistof, dus even met geduld de druppels erin laten vallen.
    Laat je nog even weten hoe je het vind?

Monky
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Monky op wo jun 23, 2010 9:44 am

En, heb je hem al geprobeerd unbrained? Vertel, vertel!! smoke

Monky
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Monky op zo jun 27, 2010 8:45 am

ben je erin gebleven unbrained?? scratch

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3573
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op zo jun 27, 2010 1:31 pm

Je zou het haast gaan denken hè Very Happy

unbrained
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 4
    Registration date: 15-06-10

Bericht van unbrained op zo jul 25, 2010 4:43 am

hahahaaaa jaaaaa ik benner in gebleven wink_small

Bedankt nog voor alle hulp op dit forum!! Ben er een hoop mee opgeschoten! glimlach

Nou, gebruikerservaringen!

Ik heb heb nu ongeveer een maand, waarvan 2-3 weken in vol gebruik. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er de eerste week onwijs moest inkomen (afwisselen met 'gewoon' roken nog) voordat ik er echt aan gewent was, maar heb nu succesvol 2 weken niet 'gewoon' gerookt en lurk nu vrijwel de gehele dag aan mn eGo! glimlach

Ik ben begonnen met de medium mbl liquid. Die vond ik af en toe iets te licht dus redelijk snel over geschakeld naar de 'high', en daar ben ik zeer tevreden over. Het enige waar ik af en toe wel tegenaan loop is dat ik er toch wel eens van ga hoesten, het lijkt dan wel alsof mn keel dan een beetje dichtgeknepen word (klint heel overdreven, maar een klein beetje :P), maar dit gebeurt meestal na een flinke paf-sessie.

Over de eGo zelf ook geen klachten glimlach Ziet er lekker strak uit. Had iets gebalanceerder gekunt aan de zuigkant, batterijkant is veel zwaarder, en vrijwel AL mijn lege catridges sluiten niet lekker aan op mijn atomizers, zitten heel los en als ik een beetje zwaai vallen ze er uit. Dit probeem had ik niet met de gevulde catridges, die doe ik daarom ook leegroken en bijvullen.

Een van de grootste 'problemen' die ik heb gehad is dat sommige van mijn cartridges een plastic-achtige smaak hebben. Vooral na het navullen van de cartridge proef ik deze smaak vaak. Weet alleen niet of dat door de liquid komt of door de atomizer/cartridge.

Al met al ben ik zeer tevreden over de eGo! Heb een extra batterij, lader en koontjes gekocht zodat ik nooit zonder kom, tis me wel eens gebeurt dat ik aan 2 batterijen een hele dag net niet genoeg had.. :P

Ik heb nog wel één vraagje; is er iets van een case of hardpouch verkrijgbaar voor de eGo? het zakje wat erbij kwam wil nog wel eens knellen waardoor de eGo in mijn zak/tas aangaat en overhit.. :(

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2848
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigarillo
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op zo jul 25, 2010 9:07 am

Hier is een hele goeie case of neem anders een brillenkoker, helpt ook

http://www.heaven-gifts.com/?product-257.html

Karlo
    Gedreven
    Gedreven

Man
    Aantal berichten: 74
    Registration date: 23-12-08

Bericht van Karlo op zo jul 25, 2010 1:45 pm

unbrained schreef:hahahaaaa jaaaaa ik benner in gebleven wink_small

Een van de grootste 'problemen' die ik heb gehad is dat sommige van mijn cartridges een plastic-achtige smaak hebben. Vooral na het navullen van de cartridge proef ik deze smaak vaak. Weet alleen niet of dat door de liquid komt of door de atomizer/cartridge.

wellicht dat je te lang "gas" geeft, waardoor het plastic van de ampul de hitte niet goed verdraagt. Daardoor geeft het een "smelt"smaak. Ligt niet aan je liquid.

oplossing, geef wat minder lang "gas", ook als de power er even af is, ontstaat er nog damp in de dampkamer van de ampul, dus blijf er nog even aan "trekken". Vaak heb je dan een zelfde damp opbrengst.

Karlo

saartje66
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 3
    Registration date: 05-10-11

Bericht van saartje66 op wo okt 19, 2011 7:52 pm

Na alle vragen en antwoorden te hebben gelezen, ben ik nog niet veel verder gekomen. Eind augustus kocht ik een EGO N starter set (twee batterijen, twee atomizers en 10 ampullen. Dat beviel prima, tot het ding er mee ophield. Ik kon bij Tee Cee Trade niet dezelfde kopen. Was niet meer in de verkoop. Op een mail werd niet gereageerd. Toen EGO Battery Part met Giantomizer. Maar wat een geklungel. Dat druppelen in die EGO ging heel makkelijk, maar met die EGO giantomizer is geklieder. Wie heeft voor mij een goede tip?
    Saartje66

peertje70
    aktiviteiten-leidster

Aantal berichten: 3091
    Registration date: 02-07-08

Bericht van peertje70 op do okt 20, 2011 9:10 am

Als je Ego batterij een 510 aansluiting heeft, wat bijna altijd het geval is, kun je bij de meeste nederlandse verkopers wel 510 atomizers kopen, waar je in kunt druppelen of met een 510 ampul kunt dampen. Ook een grote Ego atomizer zal daar dan op kunnen passen, daar kun je ook in druppelen of met ampul in dampen.
    Verder zijn er op het moment heel veel cartomizers in omloop, die erg goed dampen op een Ego batterij. Een cartomizer is een atomizer en ampul in één. Je kunt ook even advies vragen aan de verkoper waar je die batterij hebt gekocht. Die zal je kunnen vertellen wat er allemaal oppast. Very Happy

Het is nu za feb 11, 2012 2:59 pm