Na 7 weken roken en dan wel rook/gier en dan weer niet begreep ik dat ik iets verkeerd deed met het roken.Soms kreeg ik zelfs een hele smerige (plastic) smaak in mijn mond.
Ik ben verschillende technieken gaan proberen ik vond daarbij de techniek(voor mij)
Maar hoe vertel je op schrift wat die techniek is.
Ik ga proberen het hier uit te leggen.
Neem een glas aan je mond(leeg) en zuig hierop zodat hij vast blijft zitten aan je mond(nb:doe dit niet te lang want dan zie je er zo raar uit
),waarschijnlijk heb je dit als kind al wel gedaan.
Volgens mij is er maar 1 manier waarmee het glas blijft zitten.
Ik heb ontdekt dat dit de manier is om te roken.
Dus neem de sigaret in de mond en doe net of je aan een glas zuigt.
Kijk wel uit want op deze manier kreeg ik eindelijk een hoestbui bij het e-roken.
Bovendien ondervond ik ook de pijn op mijn borst(spierpijn die na een aantal dagen gewoon weer verdwijnt)
waar ik een heleboel rokers over hoorde maar die ik nog niet had gehad.
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
Ik ben verschillende technieken gaan proberen ik vond daarbij de techniek(voor mij)
Maar hoe vertel je op schrift wat die techniek is.
Ik ga proberen het hier uit te leggen.
Neem een glas aan je mond(leeg) en zuig hierop zodat hij vast blijft zitten aan je mond(nb:doe dit niet te lang want dan zie je er zo raar uit
),waarschijnlijk heb je dit als kind al wel gedaan.Volgens mij is er maar 1 manier waarmee het glas blijft zitten.
Ik heb ontdekt dat dit de manier is om te roken.
Dus neem de sigaret in de mond en doe net of je aan een glas zuigt.
Kijk wel uit want op deze manier kreeg ik eindelijk een hoestbui bij het e-roken.
Bovendien ondervond ik ook de pijn op mijn borst(spierpijn die na een aantal dagen gewoon weer verdwijnt)
waar ik een heleboel rokers over hoorde maar die ik nog niet had gehad.
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

Laatst aangepast door jan op zo feb 24, 2008 3:27 pm; in totaal 2 keer bewerkt