Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Het druppelmysterie.

Deel

Jacqueline V
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2532
    Leeftijd: 50
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 26-06-08

Re: Het druppelmysterie.

Bericht van Jacqueline V op zo sep 20, 2009 2:46 pm

Het zou misschien ook aan de hoogte van het bruggetje van de atomizer kunnen liggen.
    Zit er veel verschil in deze hoogte's Angie?

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 722
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Mini-pijp
    e-rookt: De Kameleon
    Registration date: 29-08-09

Bericht van angie op zo sep 20, 2009 8:25 pm

Jacqueline V schreef:Het zou misschien ook aan de hoogte van het bruggetje van de atomizer kunnen liggen.
    Zit er veel verschil in deze hoogte's Angie?

Ik denk wel dat het hier in zit....alsof de ampul steeds contact maakt met de atomizer...en hierdoor wat draadjes verbranden van de watten in de ampul. Heb met een pincet al een paar keer wat van die draadjes verwijderd...
    Heb al geprobeerd de watten iets verder in te drukken...maar dat rookt weer vervelend omdat het te strak zit......

Misschien is het bruggetje van deze atomizer iets te hoog?????

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 58
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 25-04-08

Bericht van lotje op zo sep 20, 2009 9:10 pm

Het mondstuk eens niet helemaal tot beneden er op zetten maar een paar milimetertjes ruimte laten zou ook nog een optie zijn. (dus meer ruimte tussen het watje en het brugje)
    Maar dit verklaard wel die verbrande smaak: draadjes van de watten die verbrand zijn!

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van angie op ma sep 21, 2009 3:39 pm

lotje schreef:Het mondstuk eens niet helemaal tot beneden er op zetten maar een paar milimetertjes ruimte laten zou ook nog een optie zijn. (dus meer ruimte tussen het watje en het brugje)
    Maar dit verklaard wel die verbrande smaak: draadjes van de watten die verbrand zijn!

Ja, en is echt heel vies, bovendien doet het zeer in je keel....en mijn keel kan heel wat hebben hoor, als doorgewinterde roker van Samson shag. smoke smoke

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op di sep 22, 2009 12:23 am

Je zult misschien op zoek moeten naar atomizers met een lage brug. Veel leveranciers zijn overgegaan op hoge bruggen... Dat was bedoeld als een verbetering om de vullingen beter leeg te krijgen, maar de plek waar de verbetering nodig was geweest, was de vullingstof en niet de bruggen verhogen. Met vullingstof die goed springerig blijft zijn de lage bruggen prima bruikbaar - vullingstof die in elkaar zakt, tja, daar komen, in de tweede helft van ze leegroken, de hoge bruggen dan nog wel van pas (en in de eerste helft verzuipt de atomizer telkens omdat de vullingen in één klap half leeggedrukt worden - maar daar hebben sommige verkopers ook iets op gevonden, lol... legere vullingen verkopen)
    Persoonlijk vind ik die hoge bruggen ondingen, je kunt er niet fatsoenlijk meer mee met een vulling roken (is mijn ervaring tenminste).
    Lage bruggen zijn er nog wel; maar het is even zoeken.

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van angie op di sep 22, 2009 9:08 am

Ik probeer het nu even met het mondstuk niet helemaal aanduwen...es kijken hoe dat gaat...de eerste trekjes gaan redelijk...uche uche....ze zijn heerlijk hoor, die ampullen partypuff medium...maar moet er wel van hoesten...

Mocht het nu weer heel snel vies smaken, dan zal ik ter rade gaan bij Jan....

Het is nu vr mei 25, 2012 3:00 am