Mijn ervaringen met de atomizers zal ik later plaatsen, nu mijn grootste stress: de batterijen!
Ik heb op dit moment 24 batterijen waarvan het er nog 4 redelijk goed doen In totaal heb ik er wel 50 gehad maar die zijn kapot / omgeruild / weggegooid.
De vier batterijen die het nu nog redelijk goed doen zijn de eerste die ik heb aangeschaft in Oktober van: jawel de witte PartySmoker. Ik had ook 4 rode maar die zijn inmiddels allen naar de eeuwige e-rookvelden. Raar hè, vier witte: perfect, vier rode: allen overleden.
Verder heb ik de batterijen gehad van Sedansa: in het begin erg goed maar dat werd snel minder (jaja ik rook wat af). De batterijen van de Janty, volgens mij exact dezelfde: idem dito.
Batterijen gehad van TCT (wit met groen blaadje erop) 4 uur laden, kwartier roken, alle acht stuks.
Batterijen van E-Cig, weinig power.
Ik druppel altijd voorzichtig, nooit last van lekkage dus daar kan het niet aan liggen. Maak de contacten van de laders regelmatig schoon met alcohol.
Storingen: Leds die blijven branden en niet meer uitgaan (ook niet na een flinke tik of blazen), kapotte membranen van de vacuumswitch.
Ruyan batterijen heb ik gehad, ook goed maar 77 euro per stuk pfffffffff.
Wie rookt er ook veel en heeft goede en slechte ervaring met bepaalde batterijen?

Klik op de foto.

)