Tis waar, wel zo beleefd. Personen zoals ik die eerst alllles gaan nalezen op dit forum voordat ze besluiten dat het de moeite waard is
Zo moet het niet dus.
Mijn naam is bekend, ook wat ik e-rook, ik woon in Portugal en zag dus ongeveer een week of 6 geleden iets op tv over die e-peuk. Die moest ik dus hebben vanwege mijn extreme analoge gebruik van tabak. Hij is er ondertussen, in duplo, want als ie kapot gaat heb ik nog zo niet een nieuwe.
Het begin vond ik moeilijk, heel erg wennen, maar word er steeds handiger in. Heb ruim twee weken geen echte sig aangeraakt, maar rook er nu toch wel weer een paar bij voor de echte trek. En eigenlijk wil ik nou ook nog een e-sigaar of desnoods een pijp omdat ik overal lees dat dat het echte roken het meest benadert. Ben in al die jaren dat ik rookte (32 dus) nog nooit zo bezig geweest met een sigaret.
En blij met een forum zoals dit. Bedankt mensen.
Zo moet het niet dus.Mijn naam is bekend, ook wat ik e-rook, ik woon in Portugal en zag dus ongeveer een week of 6 geleden iets op tv over die e-peuk. Die moest ik dus hebben vanwege mijn extreme analoge gebruik van tabak. Hij is er ondertussen, in duplo, want als ie kapot gaat heb ik nog zo niet een nieuwe.
Het begin vond ik moeilijk, heel erg wennen, maar word er steeds handiger in. Heb ruim twee weken geen echte sig aangeraakt, maar rook er nu toch wel weer een paar bij voor de echte trek. En eigenlijk wil ik nou ook nog een e-sigaar of desnoods een pijp omdat ik overal lees dat dat het echte roken het meest benadert. Ben in al die jaren dat ik rookte (32 dus) nog nooit zo bezig geweest met een sigaret.
En blij met een forum zoals dit. Bedankt mensen.