Zoals altijd klik op de foto's om de ware grote te zien.
Spannend! Wat zou daar nu inzitten.

Toch nog aardig wat. Natuurlijk de rekening. Een Nederlanstalige gebruiksaanwijzing! Een Chinese gebruiksaanwijzing. En eenstukje karton met daarin een stuk bubbeltjes plastiek(waarschijnlijk is dit de luxe verpakking waarin zich de sigaar bevind).
Snel het kartonnetje lostrekken om een verder te kijken.
Hierin vind ik dus, bubbeltjes plastiek, nog een stuk plastiek, nog een Chinese gebruiksaanwijzing en de sigaar.

En wat voor een sigaar, Een echte Havanna kun je rustig stellen. Even een paar foto's om in te kunnen schatten hoe groot hij is.
De bolknak, een normale Ruyan sigaar en een mini. (let op het stukje zichtbaar plastiek voor het sigarenbandje, dit stukje moet nog worden ingeklikt om de sigaar te activeren).
Hier hou ik hem in mijn hand.
Zelfs mijn pijp lijkt nu niet eens meer zo groot. Zoals je kunt zien is het begrijpelijk dat het in een neutrale envelop wordt verstuurd.

Hier zie je duidelijk het tabaksblad waarmee de sigaar is omwikkeld.

Een paarfototjes van de led en het rook"gaatje".

Gezien de omvang en het gewicht (50 gram) zou je zeggen dat er een stoommachine in moet zitten.
Dat valt een beetje tegen. Foto atomizer en de ampul die nog dicht zit. Door de ampul in de sigaar te klikken wordt deze doorboort en kan de liquid bij de atomizer komen.
De rook productie is enorm, althans bij het puffen, zoals het bij een Ruyan hoord blaas je weinig tot geen rook uit.
Hoe ze het doen weet ik niet maar hij smaakt gewoon naar een sigaar en de gier is ook hetzelfde. Ik ben geen sigaar roker maar leeg zal hij!
De ampul is verwijderbaar en bij te vullen. Hoe het met de batterij zit weet ik nog niet maar zodra hij leeg is zal ik daar ook eens naar kijken.
Voor degene die denkt met een pijp niet genoeg op te vallen is dit een aanrader. Gezien de prijs zal dit niet een product zijn waar straks veel mensen mee zullen lopen.
Ik ga er nu eerst eens even lekker voor zitten, zodra ik weer wat weet zal ik het hier neerzetten.
Het lijkt verdori wel een bigmac. Ik krijg hem bijna niet tussen de lippen. dit :;22: Gaat niet lukken je moet hem vasthouden.
Als hij leeg is kan je van de buitenkant nog wel een shagie draaien.
Laatst aangepast door jan op za maa 22, 2008 3:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt

).