Kapotte pijp?
Stuur alle defecte artikelen naar Jan.
Stuur alle defecte artikelen naar Jan.

Re: wie is gestopt met analoog
Re: wie is gestopt met analoogluci schreef:Ik rook ook helemaal geen analoog meer en vind ze erg stinken terwijl ik bij vorige stoppogingen zelfs mensen op straat achterna ging die rookte en dan vond ik het zo lekker ruiken.
Nu mag er alleen nog buiten of in de schuur gerookt worden.
Ja en ik vind het vreselijk dat ik ook een zeik ex-roker ben geworden.
Ik rookte zo'n 30 a 40 sigaretten per dag.

Re: wie is gestopt met analoogcimda schreef:luci schreef:Ik rook ook helemaal geen analoog meer en vind ze erg stinken terwijl ik bij vorige stoppogingen zelfs mensen op straat achterna ging die rookte en dan vond ik het zo lekker ruiken.
Nu mag er alleen nog buiten of in de schuur gerookt worden.
Ja en ik vind het vreselijk dat ik ook een zeik ex-roker ben geworden.
Ik rookte zo'n 30 a 40 sigaretten per dag.
Vind het gelukkig niet stinken en ook als ik er naast zit heb ik niet zoiets van he wat lekker.
Bij mij thuis wordt gewoon gewoon nog gerookt door 3 mensen, vind niet dat ik dat kan en mag verbieden.
Is ook hun huis toch en het heeft altijd binnen gemogen, dus nu ook nog.

Re: wie is gestopt met analoogYahoo Serious schreef: Ik heb overigens tegen mezelf gezegd dat ik, als ik echt zou willen, gerust een analoog dampertje mag opsteken want ik had niet echt zin in die stress van stoppen en zo, maar op een of andere manier heb ik er gewoon geen behoefte meer aan.

Re: wie is gestopt met analoogYahoo Serious schreef:Dat is wel een heel duur alternatief hoor Jules...
Wel goed voor de lijn geloof ik.
:;45: