van Susanna op wo maa 26, 2008 6:45 pm
Het witte penmodel, wel mooi vind ik, ook zo´n snoeperig opbergdoosje erbij natuurlijk.
Dit was dus mijn eerste e-sig, gekregen op 15 februari (besteld op 21 januari! De afzender had vergeten om mijn tel.nr. te vermelden op het formulier, dus hebben ze ´m ruim twee weken gewoon maar ergens laten liggen omdat ze mijn huis niet konden vinden.)
Ik moest vreselijk wennen aan zowel de smaak als de andere manier van roken. Veel te veel gehijs, voortdurend hete atomizer. Daarom deed hij waarschijnlijk na de eerste week niks meer. Via de tips op dit forum alles schoongemaakt, werkte weer maar er bleef weinig rook uit komen. De laatste drie weken druppel ik direct op de atomizer met de vloeistof die ik uit de ampullen heb geperst en dit tot volle tevredenheid moet ik zeggen. Volg heel keurig de onderhoudsvoorschriften op en ik hoop dat hij het nog even uithoudt.
Gier is goed, maar krijg de indruk dat dat de liquid is, als ik er menthol of vanille in druppel is er nauwelijks tot geen gier.
De batterijen vind ik tot nog toe uitstekend, ze houden het zeker twee keer zo lang uit als die van de Janty die ik later bestelde. De smaak, Marlboro, vind ik lekker ondertussen, maar smaakt anders in de Janty, vreemd…