Ik ben vandaag begonnen met de Ismoke Compact en ik heb eigenlijk een vraag over het inroken. Wat bedoelen ze daar eigenlijk mee.
Ismoke Compact

Blanca- Groentje

Aantal berichten: 9
Leeftijd: 62
e-rookt: Penmodel sigaret
Registration date: 26-03-08
- Bericht nummer 1
Ismoke Compact
Hallo.
Ik ben vandaag begonnen met de Ismoke Compact en ik heb eigenlijk een vraag over het inroken. Wat bedoelen ze daar eigenlijk mee.

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 2
Re: Ismoke Compact
Welkom Blanca
Wat staat er precies over inroken?
Wat staat er precies over inroken?

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 3
Hallo.
Ik las dat ergens hier op het forum. Vraag me even niet waar
Er stond wat dat het twee dagen zou duren voor de E sigaret ingerookt zou zijn.
Ik las dat ergens hier op het forum. Vraag me even niet waar
Er stond wat dat het twee dagen zou duren voor de E sigaret ingerookt zou zijn.

admin- Doorgewinterd

Aantal berichten: 776
- Bericht nummer 4
Het duurt eventjes voordat de atomizer lekker op gang is. Net als een handdoek die je net hebt gekocht, die neemt nog niet lekker vocht op.

- Bericht nummer 5
Een e-sigaret "smaakt" in het begin nog niet zo als het zou moeten.
Na een tijdje komt hij pas goed "op gang" en wat mij betreft is dat inroken.
Een betere uitleg heb ik niet, maar ik denk dat één van onze meer technische leden daar nog wel iets aan toe zullen voegen
Gewoon je sigaret gaan "roken" hoor!
Trouwens, veel plezier hier :;5:
Het zou ook leuk zijn als je je even in het daartoe bestemde topic zou voorstellen. Dan weet iedereen een beetje wie je bent
Na een tijdje komt hij pas goed "op gang" en wat mij betreft is dat inroken.
Een betere uitleg heb ik niet, maar ik denk dat één van onze meer technische leden daar nog wel iets aan toe zullen voegen

Gewoon je sigaret gaan "roken" hoor!
Trouwens, veel plezier hier :;5:
Het zou ook leuk zijn als je je even in het daartoe bestemde topic zou voorstellen. Dan weet iedereen een beetje wie je bent

Yahoo Serious- reviewer

Aantal berichten: 1977
Leeftijd: 52
e-rookt: Sigaar
e-rookt: Pijp
Registration date: 07-03-08
- Bericht nummer 6
Volgens mij is het een goed idee om de eerste paar keer de atomizer gewoon direct te druppelen, zodat hij inderdaad lekker vloeistof gaat opnemen.

luci- erelid

Aantal berichten: 1272
Leeftijd: 51
Registration date: 15-01-08
- Bericht nummer 7
Hallo,
Een hele nieuwe sigaret wordt eerst getest voor hij de fabriek uitgaat en er zit een zeg maar proefvloeistof in en die smaakt smerig vinden een heleboel mensen.
Het duurt even voor die vloeistof is verbrand dus vandaar dat ze het inroken noemen.Ikzelf vind het niet eens zo heel erg vies.Een beetje zoetig is mijn ervaring.
Succes.
Een hele nieuwe sigaret wordt eerst getest voor hij de fabriek uitgaat en er zit een zeg maar proefvloeistof in en die smaakt smerig vinden een heleboel mensen.
Het duurt even voor die vloeistof is verbrand dus vandaar dat ze het inroken noemen.Ikzelf vind het niet eens zo heel erg vies.Een beetje zoetig is mijn ervaring.
Succes.

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 8
Yahoo Serious schreef:Volgens mij is het een goed idee om de eerste paar keer de atomizer gewoon direct te druppelen, zodat hij inderdaad lekker vloeistof gaat opnemen.
Snap niet goed wat hiermee bedoeld wordt.

luci- erelid

- Bericht nummer 9
Nee dat snap ik maar kijk hier
en dan bij punt 9 dat gaat over druppelen.Trouwens er staat hier veel info over het roken met een e-sigaret.
Gaat er lekker voor zitten en lees het op je gemak door.
Veel succes met je ISmoke compact
en het e-roken in het algemeen.
en dan bij punt 9 dat gaat over druppelen.Trouwens er staat hier veel info over het roken met een e-sigaret.
Gaat er lekker voor zitten en lees het op je gemak door.
Veel succes met je ISmoke compact
en het e-roken in het algemeen.
Blanca- Groentje

- Bericht nummer 10
Hallo.
Bedankt voor jullie hulp!!!
Ik ben hier wat uit aan het proberen en ik helaas loopt het niet zo lekker.
De smaak is O.K.
Maar als ik mijn ismoke neerleg begint uit zich zelf het rode lampje te branden. Ook als ik hem gewoon tussen mijn vingers heb gebeurd dat ook. Ik heb inmiddels te vierde vulling erin. Hij doet het even en dan komt er geen rook meer uit.
De smaak is O.K.
Maar als ik mijn ismoke neerleg begint uit zich zelf het rode lampje te branden. Ook als ik hem gewoon tussen mijn vingers heb gebeurd dat ook. Ik heb inmiddels te vierde vulling erin. Hij doet het even en dan komt er geen rook meer uit.

luci- erelid

- Bericht nummer 11
Of de batterij is leeg of hij is defect.
Hoelang heb je de batterij opgeladen?

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 12
luci schreef:Of de batterij is leeg of hij is defect.
Ruim 12 uur.

luci- erelid

- Bericht nummer 13
Ja dat moet genoeg zijn.
Toen je ermee begon te roken werd de atomizer toen warm?

Yahoo Serious- reviewer

- Bericht nummer 14
Ik heb een betrekkelijk nieuw penmodel van Speelslim, bijna niet gebruikt, en die heeft dezelfde spontane neigingen, hij gaat aan-uit, aan-uit, etc.
Wat kan helpen is: neem de kant met het lampje in je mond, en zuig/blaas eens een paar keer flink...
Ik weet niet of deze actie geheel wordt goedgekeurd door Jan, dus je zou even op zijn reactie kunnen wachten, want hij is denk ik de meest technische op dit forum, maar voor mij werkte het. (een week, toen begon het weer...)
Wat kan helpen is: neem de kant met het lampje in je mond, en zuig/blaas eens een paar keer flink...
Ik weet niet of deze actie geheel wordt goedgekeurd door Jan, dus je zou even op zijn reactie kunnen wachten, want hij is denk ik de meest technische op dit forum, maar voor mij werkte het. (een week, toen begon het weer...)
Blanca schreef:Hallo.
De smaak is O.K.

Nana- Doorgewinterd

Aantal berichten: 889
Leeftijd: 47
e-rookt: Mini sigaret
Registration date: 27-01-08
- Bericht nummer 15
Bedoel je nu de sigwood yahoo?

Yahoo Serious- reviewer

- Bericht nummer 16
Nee, die echt goedkope zwart witte pen-sigaret.
Hoewel, inmiddels is hij ook al 34,95 en zonder garantie, maar ik had hem nog voor 29,95 met garantie, hoewel ik geen nieuwe batterij heb gekregen.

Hoewel, inmiddels is hij ook al 34,95 en zonder garantie, maar ik had hem nog voor 29,95 met garantie, hoewel ik geen nieuwe batterij heb gekregen.

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 17
luci schreef:Ja dat moet genoeg zijn.
Hallo.
Ik heb daar eerlijk gezegd niet op gelet.
Moet die dan warm worden?
Stel als ik begin te roken. Kan ik dan net zo beginnen als een gewonen sigaret. Ik bedoel daarmee dat ik gewoon een trek kan doen?
( Sorry maar ik ben echt blond )

Yahoo Serious- reviewer

- Bericht nummer 18
Nou Blanca (als dat je naam is...) ik ben niet blond en best slim meestal, maar toen ik de supersmoker kocht, kwam hij na 3 weken ergenis gewoon in de kast terecht.
Pas toen ik hier op het forum kwam en verschillende dingen en manieren ging proberen, werd ik een tevreden roker, zeg maar.
Je moet er echt even inkomen, niet opgeven, maar hier vragen stellen.
Je eerste vraag: Ja. Hij moet warm worden, en dan hebben we het over het binnenste dingetje waar je ampul met nicotine-vloeistof tegenaan zit.
Als je een trekje neemt, gaat er stroom door de verdamper lopen, die dan gaat gloeien. Als er ooit rook uit is gekomen, is hij ook een keer warm geworden, anders doet hij niks...
de tweede vraag: Eigenlijk niet, het is anders dan gewoon roken, want dat ding moet heet worden, dan doet hij het pas. Je kan dus niet even vlug een trekje nemen. Hele rustige, lange trekken werken het best...
Pas toen ik hier op het forum kwam en verschillende dingen en manieren ging proberen, werd ik een tevreden roker, zeg maar.
Je moet er echt even inkomen, niet opgeven, maar hier vragen stellen.
Je eerste vraag: Ja. Hij moet warm worden, en dan hebben we het over het binnenste dingetje waar je ampul met nicotine-vloeistof tegenaan zit.
Als je een trekje neemt, gaat er stroom door de verdamper lopen, die dan gaat gloeien. Als er ooit rook uit is gekomen, is hij ook een keer warm geworden, anders doet hij niks...
de tweede vraag: Eigenlijk niet, het is anders dan gewoon roken, want dat ding moet heet worden, dan doet hij het pas. Je kan dus niet even vlug een trekje nemen. Hele rustige, lange trekken werken het best...

- Bericht nummer 19
Blanca, lees eens goed de FAQ door, daar steek je een boel van op.
En wat niet duidelijk is vraag je dan gewoon
En wat niet duidelijk is vraag je dan gewoon

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 20
Hallo.
Hier ben ik weer naar enkele dagen.
Ik had ongeveer drie trekjes gedaan toen het rode lampje begon te flikkeren. Ik dat ding op de tafel gelegd en toen ging ie helemaal op rood. Ik de andere batterij opgeladen en weer geduldig moeten zijn dat die opgeladen was. Net wat voor mij................ Nou dan dus de tweede poging. Weer het zelfde liedje. Ik heb een dag of drie batterijen opgeladen en andere dingen uit geprobeerd en op dit forum gevraagd maar ik kreeg dat ding niet aan het lopen. Gisteren ben ik met mijn man naar de zaak gegaan waar ik dat ding heb gekocht. Lou mee naar binnen als getuigen, alles uitgelegd en ik kreeg meteen een hele nieuwe. Ze dachten dat de lader van de baterijen kapot was. Dus ik begon weer van vooraf aan. Batterij opladen, enz,enz.
Ik zit nu achter mijn computer met mijn ISmoker die prima kwalmt.
Ik hou jullie op de hoogte!
Hier ben ik weer naar enkele dagen.
Ik had ongeveer drie trekjes gedaan toen het rode lampje begon te flikkeren. Ik dat ding op de tafel gelegd en toen ging ie helemaal op rood. Ik de andere batterij opgeladen en weer geduldig moeten zijn dat die opgeladen was. Net wat voor mij................ Nou dan dus de tweede poging. Weer het zelfde liedje. Ik heb een dag of drie batterijen opgeladen en andere dingen uit geprobeerd en op dit forum gevraagd maar ik kreeg dat ding niet aan het lopen. Gisteren ben ik met mijn man naar de zaak gegaan waar ik dat ding heb gekocht. Lou mee naar binnen als getuigen, alles uitgelegd en ik kreeg meteen een hele nieuwe. Ze dachten dat de lader van de baterijen kapot was. Dus ik begon weer van vooraf aan. Batterij opladen, enz,enz.
Ik zit nu achter mijn computer met mijn ISmoker die prima kwalmt.
Ik hou jullie op de hoogte!

- Bericht nummer 21
Alles nieuw gekregen? Netjes zeg!
Ik duim dat deze beter werkt en fijn als je ons op de hoogte houdt :;5:
Ik duim dat deze beter werkt en fijn als je ons op de hoogte houdt :;5:

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 22
hallo.
Hier ben ik weer. Na de Ismoker twee keer hebben gerookt had ik weer het zelfde probleem. Ongelofelijk dat heb ik weer.
Ik heb het midden stok een schoongemaakt onder de hete kraan en droog geblazen. Vergeet het maar...hij doet helmaal niets! Zodra ik er aan trek begint ie te knipperen!
Hier ben ik weer. Na de Ismoker twee keer hebben gerookt had ik weer het zelfde probleem. Ongelofelijk dat heb ik weer.
Ik heb het midden stok een schoongemaakt onder de hete kraan en droog geblazen. Vergeet het maar...hij doet helmaal niets! Zodra ik er aan trek begint ie te knipperen!

admin- Doorgewinterd

Aantal berichten: 776
- Bericht nummer 23
Laat de hele boel eens 24 uur drogen. Kijken of die dan wel weer wat doet. Soms is de batterij nat en dan knippert die ook zo enthousiast.

luci- erelid

- Bericht nummer 24
Als je te heftig aan je e-sigaretje trekt dan gaat ook je ledje op tilt.Dus rustige halen nemen en niet te hard.

Blanca- Groentje

- Bericht nummer 25
Hallo.
Ik heb de: Hard rennen snel thuis methode. toegepast,
Ik roep niet te hard hoera...maar op dit moment doet ie het :o
Ik heb de: Hard rennen snel thuis methode. toegepast,
Ik roep niet te hard hoera...maar op dit moment doet ie het :o