Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Wat is het voordeel van een ampul?

Deel

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776
    Registration date: 20-12-07

Wat is het voordeel van een ampul?

Bericht van admin op ma dec 24, 2007 8:36 pm

Als ik rechtstreeks op de atomizer druppel en geen ampul gebruik ben ik meer tevreden: meer rook, meer gier, lichter hijsen.
    Wat is dan het voordeel van het gebruik van een ampul ten opzichte van druppelen?

iron eagle
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 323
    Leeftijd: 30
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Mini sigaret

Re: Wat is het voordeel van een ampul?

Bericht van iron eagle op di dec 25, 2007 12:25 am

Dat je niet om de 5 minuten je sig open hoeft te maken om bij te druppelen?????

Brenda
    Gedreven
    Gedreven

Aantal berichten: 33
    e-rookt: Penmodel sigaret

Re: Wat is het voordeel van een ampul?

Bericht van Brenda op di dec 25, 2007 1:52 am

Dat is dan ook het enigste voordeel mits je ampul continue goed werkt.
    Ik druppel nu alleen maar, en het bevalt me prima, kan nu tenminste beetje doorroken en dezelfde rook/gier afgifte behouden.
    En heb gisteren op de markt een pen model gehaald, zelfde als de Mondain van Supersigaret.nl. Met de ampul was het drie keer niks, zat me al heel snel weer te ergeren, dus hup wat amullen leeg getrokken en druppelen maar. Als een trein roken, helemaal super.
    Sedansa was nog niet binnen, maar ben benieuwd wat die gaat doen met de ampullen, zou toch graag een keer willen meemaken dat ampullen ook werken.

Het is nu vr mei 25, 2012 2:48 am