Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

De sigaar van Ruyan! Rolls Royce of Lada?

Deel

zwerfkatje
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 641
    Leeftijd: 50
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 21-06-08

Re: De sigaar van Ruyan! Rolls Royce of Lada?

Bericht van zwerfkatje op di aug 05, 2008 8:49 pm

Ik gebruik de originele Ruyan ampullen. Maar als die leeg zijn hervul ik ze met ruyan nr4. en die gebruik ik in de Janty sigaar. Soms hervul ik ze ook met wat overschotjes van smaakjes (alles beetje door elkaar) en gebruik ze in mijn goedkopere sigaar. SR.
    Vind de Ruyanwatten heel goed roken.
    Heb éénmaal een halve ampul R4 geprobeerd in de bling om te kijken of die meer rookproduktie gaf. Resultaat was iets meer rook maar echt niet zoals bij de Janty. Kan natuurlijk ook zijn doordat er nog originele ruyan in de atomizer zat, want dat krijg je niet zomaar direct eruit.

murphy
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2522
    Registration date: 05-08-08

Bericht van murphy op di aug 05, 2008 9:16 pm

Ik lees hier verschillende ervaringen over de kleuren van de bling. Zelf heb ik al een titanium bling en deze doet het goed. Geen problemen mee gehad. Enkele weken geleden wilde ik het e-roken weer hervatten en heb toen een tweede ruyan besteld. Ik wilde een zilveren bestellen en Wayne raadde het me af. Volgens hem kon ik beter een houten of weer een titanium bestellen, want deze waren volgens zijn ervaringen beter. Heb dan ook wederom gekozen voor een titanium. Heb hem alleen nog niet gebruikt, dus kan kan niets melden of er enig verschil is met de eerste titanium.

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op di aug 05, 2008 10:32 pm

Ja typisch die verschillen bij de kleuren. Hoewel ik een zilveren heb die het op het moment echt geweldig doet, hij rookt heel licht en giert geweldig. Maar dat deed hij vooral nadat ik geblazen heb met de kant van het lichtje in mijn mond, er kwam me toch een dikke wolk rook uit, ik ben blijven blazen met korte tussenpozen tot die rook een stuk minder was. Sindsdien rookt hij helemaal geweldig. Daarna dus nooit meer iets aan hoeven doen, alleen ampul wisselen en batterij wisselen dat is alles.

carol
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 7970
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 17-03-08

Bericht van carol op di jan 13, 2009 2:41 pm

ik heb de zilverkleurige bling binnen vandaag, maar hij trekt erg zwaar en rook komt er genoeg uit, maar nog geen gier.

Ben nu eerst maar eens Kitty d'r tip aan het uitproberen.

zwerfkatje
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 641
    Registration date: 21-06-08

Bericht van zwerfkatje op di jan 13, 2009 4:27 pm

Ik blijf toch echt tevreden over de Ruyan sigaar. Hoe langer ik ze gebruik hoe hoger ze in mijn waardering stijgen.

Susanna
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2236
    Leeftijd: 57
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 19-02-08

Bericht van Susanna op di jan 13, 2009 5:16 pm

zwerfkatje schreef:Ik blijf toch echt tevreden over de Ruyan sigaar. Hoe langer ik ze gebruik hoe hoger ze in mijn waardering stijgen.

Helemaal mee eens.

Het is nu wo mei 23, 2012 10:19 am