binnen dat zij een storing hebben gehad en mijn automatische incasso
een jaar lang niet is afgeschreven.Of ik even een bedrag van € 157,38
wil betalen.
Nou daar ben ik het dus niet mee eens en heb gebeld naar proteq en naar de consumentenbond.
Nu verwijt proteq mij dat ik ook niet goed heb opgelet bij de maandelijkse afschrijvingen.
Ja zeg ik ga elke maand kijken en vergelijken met de vorige maand of alle automatische betalingen zijn gedaan.
Kijk bij je huur en je gas-licht en waterrekening zie je dat snel genoeg maar € 15 per maand geen dierenverzekering
dat mis je niet.
Er is zo vreselijk veel mis bij proteq(dier en zorg)vorig jaar al met de hond van mijn dochter en de hond van mij.Zij werden op de polissen iedere keer verwisseld.
Nou mankeerd mij hond nooit wat en die van haar heeft al 2 operatie ondergaan en foto's etc.
Ik dacht nou ik betaal die rekening dus gewoon niet maar dat gaat niet door want dan kunnen ze mij voor de rechter dagen en dan moet ik alsnog betalen plus de rechtbank en alles wat ermee te maken heeft.
Jeetje of wij vorig jaar niet wat anders aan onze hoofd hadden.
Mijn ziekte en manlief zijn vader overleden etc.
Mijn hoofd heeft er in die tijd niet naar gestaan om elke week alle afschriften van de bank te bekijken.
Nu mogen ze mij tegemoet komen om maandelijks(zijn ze nog aan het uitzoeken)2x de premie te laten betalen wat neerkomt op € 30 per maand.Dat zijn ze niet verplicht maar dat doen ze om aardig te zijn.
Misschien is het allemaal niet veel maar alle beetjes is voor ons een boel geld.
2x 150= 300 ziekenkosten
1x 138 terug betalen van de teveel gekregen geld van die €255,
Dat is alleen in de maand maart al € 438 aan ziekenkosten
plus 2x € 125,- die we allemaal moeten betalen aan ziekenkostenverzekering.
Je wordt er toch helemaal gek van.Dat is mijn hele maandsalaris.
Nou ja ik neem bij een volgende hond nooit meer een ziekenfonds.
Ze betalen toch al bijna nooit wat uit want bijna alles valt onder aangeboren.
Maar ja ik zit er tot 2012 aan vast en ik hoop dat mijn hond dan dood is want het wordt stilzwijgend verlengd
voor nog eens 5 jaar.
Nou dit moest ik gewoon even kwijt.