Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Boos op proteq dierenverzekering

Deel

Susanna
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2236
    Leeftijd: 57
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 19-02-08

Re: Boos op proteq dierenverzekering

Bericht van Susanna op do apr 03, 2008 1:52 pm

Goed wat je gedaan hebt Luci. Als je het erbij had laten zitten hadden ze je echt niet gewaarschuwd. Alles was dus een fout van hun. Ben benieuwd of ze hun excuus nog maken No
    Zo heb ik zelf ooit eens de politie op bezoek gehad die een auto van ons in beslag wilde nemen vanwege iets dat niet betaald zou zijn voor de sociale verzekeringen. Wat het precies was konden ze niet zeggen, daarvoor moest ik naar het politiebureau. Daar vertelden ze me na ongeveer anderhalf uur wachten dat het ging om een boete van 25 euro van 2 jaar terug, waarvan ik zeker wist dat die betaald was. Tja, daar moet je dan een bewijs voor aanleveren. De boekhouder gebeld, die de desbetreffende papieren uit de kast heeft getrokken en per fax naar me toegestuurd. Nog eens anderhalf uur later daarmee terug naar de politie die mij na weer een wachttijd van drie kwartier vertelt dat dát geen bewijsmateriaal is en dat ik naar het incassobureau van de sociale verzekeringen moet gaan om een of ander document te halen. Ook dat doe ik, weer na de nodige wachttijd en dan geloven ze het nog niet. Terwijl ik daar zit wordt er tig keer heen en weer gebeld en ik word naar huis gestuurd met de opmerking ´o ja, het is toch betaald blijkbaar´. Verder niets dus. Voor mij een hele werkdag naar de filistijnen.
    Gelukkig was de auto die ze in beslag wilden nemen niet aanwezig die dag. Zou zeker een week hebben gekost om die weer terug te krijgen denk ik :;19:

luci
    erelid

Vrouw
    Aantal berichten: 1272
    Leeftijd: 51
    Registration date: 15-01-08

Bericht van luci op do apr 03, 2008 2:19 pm

Gek wordt je van al die domme regeltjes enz.

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -
    Registration date: 20-12-07

Bericht van Ariane op do apr 03, 2008 5:59 pm

Geweldig Luci :;5:

luci
    erelid

Vrouw
    Aantal berichten: 1272
    Leeftijd: 51
    Registration date: 15-01-08

Bericht van luci op do apr 03, 2008 6:01 pm

Nou ik hoop al met al dat ik niet blij ben gemaakt met een dooie mus want die is nu niet meer verzekerd :;101:

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    Registration date: 20-12-07

Bericht van Ariane op do apr 03, 2008 6:26 pm

lol!

Jules
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Man
    Aantal berichten: 795
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 15-03-08

Bericht van Jules op vr apr 04, 2008 1:33 am

Susanna schreef:...
    Zo heb ik zelf ooit eens de politie op bezoek gehad die een auto van ons in beslag wilde nemen vanwege iets dat niet betaald zou zijn voor de sociale verzekeringen. ...

Mijn auto hebben ze ook een keer in beslag genomen, omdat ik geen wegenbelasting zou hebben betaald. Wat overigens waar was, alleen hadden ze alle aanslagen naar het verkeerde huisnummer gestuurd. Zelfs op de in beslagname stond het verkeerde nummer, maar dat had ie toch in de goede bus gegooid, de kl**thommel. Overigens hebben ze dat vrij netjes afgehandeld en hoefde ik geen boete te betalen.

Maar wat ik nog niet snap, is waarom je een bewijsje krijgt van de inbeslagname maar niet dat de inbeslagname is opgeheven. Welke minkukel heeft dat nou weer bedacht, alsof ik ooit zou willen bewijzen dat mijn auto in beslag is genomen. "Ja mevrouw agent, ik wil in deze auto wegrijden maar eigenlijk is hij niet meer van mij hoor! Ziet u wel, hier staat het. Gaat u me nu in de boeien slaan?". Etc.

Susanna
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Susanna op vr apr 04, 2008 8:41 am

Netjes van jou, dat ´mevrouw´agent :;5:

Yahoo Serious
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 1977
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 07-03-08

Bericht van Yahoo Serious op vr apr 04, 2008 11:11 am

Conclusie: bezit maakt kwetsbaar.
    Of zoals Janis Jopin zong in 'me and Bobby McGee': Freedom is just another word for nothing left to loose.
    Mijn motor mogen ze hebben. Die heb ik een jaar geleden gekocht voor 200 euro en ik weet zeker dat ze hem niet eens gestart krijgen.
    Verder ben ik een paar keer gescheiden, en in beide gevallen vertrokken met achterlating van alles dat ik had, behalve kleding. Het was grappig te concluderen hoe weinig ik ooit daarna gedacht heb 'had ik nu maar dit of dat nog.' Er zat dus een berg ballast bij mijn bezit. Alles wat me gelukkig maakt past blijkbaar in één vuilniszak.

Jules"][quote="Susanna schreef:...
    Zo heb ik zelf ooit eens de politie op bezoek gehad die een auto van ons in beslag wilde nemen vanwege iets dat niet betaald zou zijn voor de sociale verzekeringen. ...

Mijn auto hebben ze ook een keer in beslag genomen, omdat ik geen wegenbelasting zou hebben betaald. Wat overigens waar was, alleen hadden ze alle aanslagen naar het verkeerde huisnummer gestuurd. Zelfs op de in beslagname stond het verkeerde nummer, maar dat had ie toch in de goede bus gegooid, de kl**thommel. Overigens hebben ze dat vrij netjes afgehandeld en hoefde ik geen boete te betalen.

Maar wat ik nog niet snap, is waarom je een bewijsje krijgt van de inbeslagname maar niet dat de inbeslagname is opgeheven. Welke minkukel heeft dat nou weer bedacht, alsof ik ooit zou willen bewijzen dat mijn auto in beslag is genomen. "Ja mevrouw agent, ik wil in deze auto wegrijden maar eigenlijk is hij niet meer van mij hoor! Ziet u wel, hier staat het. Gaat u me nu in de boeien slaan?". Etc.[/quote]

Susanna
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Susanna op vr apr 04, 2008 11:17 am

Tja, en ik heb niet eens een rijbewijs. En je dan druk maken over een auto .. Very Happy

Similar topics

-

Het is nu vr mei 25, 2012 2:54 am