Welkom in het hoekje van Rookgezonder.nl
Even voorstellen voor de mensen die me niet kennen:
Mijn naam is Jany, 31 jaartjes jong en moeder van 2 kids. In oktober ben ik zelf begonnen met elektrisch roken en was direct verkocht. Wat een geweldige uitvinding zeg!
Na veel lezen op het forum kwam ik tot de conclusie dat er 1 merk echt uitsprong, vooral in garantie en servicevoorwaarden, alleen dat merk werd nog niet in Nederland verkocht. Jullie raden het al....Sedansa.
Ik ben begonnen met Sedansa en Partysmoker in de shop. Op dit moment is de Partysmoker vervallen en de Viking is ervoor in de plaats gekomen.
Hebben jullie vragen en/of opmerkingen, post ze!
Let wel op: Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te houden, maar heb je echt een dringende vraag, dan is het natuurlijk altijd sneller als je een mailtje stuurt naar info@rookgezonder.nl
Graag tot ziens!
Groetjes
Jany
www.rookgezonder.nl
Laatst aangepast door Rookgezonder op zo apr 06, 2008 4:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : link toegevoegd)

. Ook de ampullen turkish blend zijn erg lekker. Mijn vriend is helemaal blij omdat ik niet meer naar sigaretten stink ( hij rookt niet) . Heel heel erg bedankt voor je advies en je exelente service. DIT MOET GEZEGD WORDEN!!!