| Review: |
Partysmoker (PS): een feest om mee te roken?| Wat zit er in de doos. |
1 reservebatterij
1 oplader incl. kabel
1 gebruiksaanwijzing
5 ampullen
| Te verkrijgen bij: |
www.partysmoker.nl
| Prijs: |
€ 67,50
| Garantie |
1 jaar
| De test: |
De PS die we voor de review hebben ontvangen is het zwarte model. Het is een mooie e-sigaret, alles zwart, niet opvallend en mooi van design.
De eerste opstart was al meteen raak. De PS rookt al meer dan een echte sigaret. Even opletten, want bij de eerste haal bleef ik er bijna in, zoveel damp heb ik nog nooit gezien!
Er waren zoals bij de meeste e-sigaretten ook twee batterijen meegeleverd en die werkten beide even goed, ik kon geen verschil bemerken tussen de eerste of tweede batterij.
De ampullen zijn wel iets anders dan bij andere e-sigaretten. Op het zwart mondstukje zitten ribbeltjes, waarschijnlijk om de ampul goed vast te zetten. De wat in de ampul ziet er goed en stevig uit. De ampul is niet overvol, dus lekken lijkt mij uitgesloten.
De PS wordt geleverd met een batterijlader waar U ook aan de zijkant de mogelijkheid heeft deze in de auto op te laden, wat handig is voor mensen die veel met de auto moeten rijden. De benodigde kabel om te gebruiken in de auto dient u bij te bestellen. Wel is (uiteraard) de eurokabel meegeleverd.
De PS wordt geleverd met een gebruiksaanwijzing in A4 formaat, waarop eigenlijk alles wat u moet doen beschreven staat.
Er zijn geen problemen gevonden bij deze PS, hij rookt als het ware als een gewone sigaret.
Het is de enige e-sigaret waar ik voor één keer geen last had met ampullen,z e lekken niet en ze lopen niet uit, kortom: deze is wat het zijn moet.
Hij heeft continu gerookt zonder ook maar één maal te haperen of te verstoppen. De batterijen heb ik zelfs niet eens hoeven schoonmaken.
Ik kan slechts zeggen dat als je deze sigaret kunt kopen, twijfel dan geen moment.
Voor deze prijs is het een knaller van formaat en een feest om te roken!
| Foto`s |

| De samenvatting:Goed |
Prijs: € 67,65 [/color]
[font=Helvetica]Prijs ampullen: € 5,50 per 5 ampullen
Garantie: 1 jaar
Kwaliteit: Zeer goed
Gebruiksgemak: Zeer goed
Rookontwikkeling: Zeer goed
Gier: Goed
Batterij: Goed
Lader: Goed
Ampullen: Goed
Met dank aan partysmoker.nl voor het beschikbaar stellen van de e-sigaret.
27 oktober 2007.
Laatst aangepast door jan op za dec 13, 2008 11:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt