Ik snap dat jullie me missen als ik eens een dagje moet werken en alleen maar 23 posts kan doen in plaats van de gebruikelijke 73, maar dit gaat wel erg ver om me naar het forum te lokken.

Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Jules schreef:Ik kreeg een mailtje dat ik een nieuw bericht had, maar er zit geen nieuw bericht in mijn mailbox.
Ik snap dat jullie me missen als ik eens een dagje moet werken en alleen maar 23 posts kan doen in plaats van de gebruikelijke 73, maar dit gaat wel erg ver om me naar het forum te lokken.

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Betty98 schreef:Jules schreef:Ik kreeg een mailtje dat ik een nieuw bericht had, maar er zit geen nieuw bericht in mijn mailbox.
Dat heb ik ook

:;43:
Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?:;26:Katrien schreef:Oh, dat was ik!!! Maar ik heb in mijn schoonmaakwoede alle berichten in mijn postbus gewist. Ook die nog in de wacht stonden...![]()
Wel lekker opgeruimd!

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Betty98 schreef:Nouuuuuuuuu misschien had Katrien mij niet een pb gestuurd, ik ben nog geen modje. dus verwacht geen pb van Katrien:;43:

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Jules schreef:Zeg als jullie uitgezoend zijn dan zou ik graag weten wat er in dat bericht stond. :;22:

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?luci schreef:Betty leuke avatar!!!!!
Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Betty98 schreef:luci schreef:Betty leuke avatar!!!!!
Ja he

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?luci schreef:Betty leuke avatar!!!!!

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Betty98 schreef:luci schreef:Betty leuke avatar!!!!!
Ja he

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?luci schreef:SUPER Meid!!!!!!!!!!!!!!

Re: Ik ben een bericht dat geen bericht is, ra ra wat ben ik?Susanna schreef:Betty98 schreef:luci schreef:Betty leuke avatar!!!!!
Ja he
Een SCHATJE is het!!!

neer, op de meest verkeerde plaatsen.