Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Vraag van Supermuis.

Deel

Supermuis
    Gedreven
    Gedreven

Man
    Aantal berichten: 58
    Leeftijd: 44
    e-rookt: Eigenbouw damper
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    e-rookt: De Kameleon
    Registration date: 18-04-08

Re: Vraag van Supermuis.

Bericht van Supermuis op vr apr 18, 2008 12:26 am

Heb gisteren de ruyan sigaar van heavengifts binnen gekregen.
    Snelle levering trouwens, 04-04-2008 betaald en 10-04-2008 thuis gekregen.
    Ik moet me alleen het leplazeres zuigen om de vacuumswitch te activeren en zoals jullie wel weten moet je bij de meeste e rook producten rustig zuigen om er gier uit te krijgen.
    Dat laatste is bij mijn ruyan nog al moeilijk om dat je te hard moet zuigen om de vacuumswitch zijn werk te laten doen.
    Na een half uur heb ik er een lamme tong van.
    Bij de e sig pijp bijvoorbeeld of de semiautosigaar kan je de atomiser rood zien opgloeien bij het resetten en dat doet mijn ruyan ook niet.
    Nu is mijn vraag dus of andere mensen dit probleem ook hebben met de heavengifts sigaar, or is it just an other case of bad luck.

Robert
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Aantal berichten: 187
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 16-02-08

Bericht van Robert op vr apr 18, 2008 7:33 pm

Ik denk,:;38: bad luck.
    Mijn Ruyan sigaren trekken allen heel erg licht. En als ik ze reset gaat de spiraal mooi rood gloeien. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ie vol zit met liquid. Als ik bij mij een nieuwe ampul erop zet trekt ie in het begin ook iets zwaarder. Als ie vol zit met liquid of testliquid gaat de spiraal ook niet gloeien, pas als ie leeg is.
    Probeer 'm eerst eens droog te roken (kan lang duren) met continue verse batterijen. Neem anders even contact op met Wayne, er zit 5 jaar garantie op een Ruyan sigaar.
    Succes Very Happy

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op di jul 01, 2008 12:26 pm

Net ook de zilveren Bling binnen gekregen, en hij trekt juist superlicht en zoveel gier dat ik er van moest hoesten. Dus ik denk dat er dan iets niet helemaal in orde is als hij zo zwaar trekt.

Het is nu vr mei 25, 2012 3:23 am