Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

voorstellen

Deel

Supermuis
    Gedreven
    Gedreven

Man
    Aantal berichten: 58
    Leeftijd: 44
    e-rookt: Eigenbouw damper
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    e-rookt: De Kameleon
    Registration date: 18-04-08

voorstellen

Bericht van Supermuis op vr apr 18, 2008 10:20 pm

Ik ben Harold uit het friese dorp Vrouwenparochie en weet alles van verslavingen.
    Heb zelf van mijn 14de tot mijn 34e levensjaar aan de heroine en cocaine gezeten en de aderen in mijn armen helemaal stuk gespoten.
    Ben op 08-12-2001 onder narcose afgekickt, ben nu 6 jaar en 4 maanden clean en in topconditie.
    Begrijp me niet verkeerd, want ik heb nooit een handtasje gerooft of ingebroken en heb altijd hard moeten werken voor mijn geld.
    Ben momenteel werkzaam als begeleider van dak en thuislozen en dus ook verslaafden.
    Kan je nog veel meer elende vertellen maar daar gaat het hier niet om.
    Ben in iedergeval als een kind zo blij dat ik de tabak heb kunnen inruilen voor het e roken.

Mijn eerste e rokertje is de sedansa pensigaret. ( Aangeschaft op 15-02008.)
    Na twee weken experimeteren met ampullen en druppelen, geef ik de voorkeur aan het druppelen.
    Sinds begin maart rook ik geen tabak meer en alleen nog maar de sedansa en ik heb nog nooit zo genoten van het roken als met de sedansa en de liquid van sociaalroken.
    Heb vanaf mijn 12de levensjaar aan de zware van nelle gezeten en rookte toch al gauw 3 a 4 pakjes per week en dat is nu helemaal over.
    De reden tot e roken is voor mij mijn astma en de sport die ik beoefen sinds 4 jaar ( 3 keer per week bodybuilding.)
    Heb mijn astma medicatie probleemloos kunnen halveren, hoest veel minder heb minder slijmvorming in o.a. mijn neus en ruik dus ook veel beter.
    Rook nu dus wel zo'n 30ml. liquid in de hoogste dosering per twee weken.
    Mijn favoriete smaken zijn vanilla, almond, chocalate en flue-cured tabacco.

Heb begin maart een een pijp gekocht van sociaalroken die helaas nu helemaal stuk is, die echter perfect is bij de zware gierbehoefte.
    Zie mijn verhaal over mijn semiautomatische pijp;http://www.e-cigaret.com/forum/blog.php?b=92
    Een semi automatische sigaar van speelslim heeft het maar 1 dag goed gedaan en daarna deed hij het met 3 druppels 2 trekjes goed en de rest van de liquid zat dan al onderin bij de ledjes.
    De sedansa is nog steeds mijn favoriet, trouwens ook met druppelen.
    Ik spoel de atomiser 1 keer per dag uit met gekookt water om kalkaanslag te voorkomen en dan rookt hij weer als nieuw.
    Heb hem nu sinds 15-02-2008 + 1 reserve atomiser en 4 batterijn en extra lader.
    De service van sedansa is perfect want 1 keer had ik mijn atomiser stuk door vallen en heb toen gebeld met yani waarna zij voordat ik de oude had opgestuurt de nieuwe al had verzonden.
    Zit nu te wachten op de ruyan sigaar van heaven gifts http://cgi.ebay.nl/RUYAN-titanium-E-...742.m153.l1262
    Ben heel benieuwd.
    Zij reageren snel op email en tot dusver lijken ze beter in levering dan e sig china want op hun pakje kan ik mischien nog lang wachten, het ligt namelijk nog steeds in luik bij de douane sinds ruim 2 weken doordat de juiste vrachtpapieren er niet bijzitten, terwijl ik het op 6 maart al besteld en betaald heb.
    Ik Zit al vier dagen te wachten op beantwoording van mijn mail waarin in ik hun verzoek om mij de juiste invoice ( vrachtpapieren ) op te sturen, die ik dan weer naar TNT moet sturen waarna zij het weer naar de douane in luik sturen.
    Maar voorlopig paf ik lekker door met mijn sedansaatje en wacht ik met spanning de komst van mijn ruyan sigaar af.
    Ja ik geef toe dat het een complete passie ( bijna een obsessie ) voor mij is en ik rust niet eerder dan dat ik het beste e rokertje heb gevonden.
    Stoppen met e roken zal ik denk ik nooit doen want daar is het veel te lekker voor.

Met vriendelijke groet van een tevreden e roker.

Laatst aangepast door Supermuis op za apr 19, 2008 10:06 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : nieuwe bevinding)

Katrien
    V.I.P.
    V.I.P.

Aantal berichten: 311
    Registration date: 18-04-08

Re: voorstellen

Bericht van Katrien op vr apr 18, 2008 10:36 pm

Welkom Harold!
    Wat mooi dat je je gelijk zo open voorstelt. Very Happy

x@n
    Ervaren
    Ervaren

Aantal berichten: 585
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 08-03-08

Bericht van x@n op vr apr 18, 2008 10:46 pm

Welkom en wat goed dat je helemaal niet meer analoog rookt. :;36:

Betty98
    erelid

Vrouw
    Aantal berichten: 814
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 06-02-08

Bericht van Betty98 op vr apr 18, 2008 11:57 pm

Welkom supermuis!! :;22:

Laatst aangepast door Betty98 op za apr 19, 2008 9:35 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : foutje)

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -
    Registration date: 20-12-07

Bericht van Ariane op za apr 19, 2008 8:54 am

Hai Harold, welkom hier!
    Ik zie dat je het goede topic gevonden hebt :;32:

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2853
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Sigarillo
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op za apr 19, 2008 9:28 am

Hoi Harold
    Welkom op dit forum.
    Veel hoef je niet meer te leren zo te lezen, dus misschien hebben wij/ik dan wat aan jouw ervaringen. :;26:

luci
    erelid

Vrouw
    Aantal berichten: 1272
    Leeftijd: 51
    Registration date: 15-01-08

Bericht van luci op za apr 19, 2008 9:49 am

Welkom Supermuis uit Vrouwenparochie.
    Familie woont in Nij Altoena bij Annaparochie.

Esmee
    Gedreven
    Gedreven

Aantal berichten: 46
    Registration date: 20-12-07

Bericht van Esmee op za apr 19, 2008 11:33 am

Welkom Supermuis :;5:

Het is nu vr mei 25, 2012 3:24 am